Klacht: Bankpas

op 12 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik was vorige week zondag mijn bankpas kwijt en deze heb ik laten blokkeren en vervangen door het digitale Rabobank app. Vrijdag hoorde ik een bel afgaan bij me huis en deed ik de deur open en dat was me oom die de bankpas naar me toe kwam brengen, want mijn bankpas was bezorgd bij de turkse theehuis. Ik ben echt kwaad geworden en dit heb ik ook overlegd met mijn bank Rabobank hoe mijn bankpas bij de turkse koffiehuis terecht is gekomen en de bank wist te vertellen dat de fout bij jullie zat. Dit is een bankpas waar geen paar euro\’s opstaan en ik heb privedingen en vervolgens wordt mijn bankpas afgeleverd bij de turkse theehuis. Ik wil graag teruggebeld worden.

Als ik terug gebeld wordt.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Bilici, Hartelijk dank voor uw bericht. Ik begrijp dat u een bankpas heeft ontvangen, maar dat deze niet op uw adres is afgeleverd. Mijn excuses voor het ongemak. Graag reageer ik op uw bericht. Was deze brief verstuurd met een tracking code? Zo ja, kunt u mij deze code eens sturen? Dan kijk ik graag even mee of ik hier mogelijk een melding van kan maken. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht KamilB

3 maanden geleden - Deze brief is zonder een tracking code verstuurd.

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Bilici, Hartelijk dank voor uw reactie. Kunt u mij laten weten hoe de envelop precies gefrankeerd was? Stond er wel PostNL Port Betaald op de envelop en stond er rechtsonder een streepjescode? Ook ontvang ik graag het volledige adres van het theehuis waar het poststuk is afgeleverd en op welke datum dit is gebeurd. Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Bilici, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 14 februari 2018 om 09:44 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Bilici,

Alle klachten die gemeld zijn door KamilB