Klacht: telefoonterreur

op 10 mei 2010 over BankGiro Loterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omschrijving klacht

afgelopen vrijdag ben ik gebeld door de bank-giro loterij.
Ik heb 3x aangegeven GEEN interesse te hebben,en aangemeld te zijn bij het bel me niet register, blijft die sukkel doorgaan op de mededeling dat ik NIET terug gebeld wil worden, krijg ik te horen, goed dan vertel ik u toch wat ik u wilde aanbieden! gezegd dat ik een klacht indien als er toch gebeld wordt.Toen de tel uitgedrukt. Wordt ik tot overmaat van ramp een paar uur later WEER gebeld! Zo brutaal, was ik niet duidelijk?

Gewenste oplossing

Een GEMEEND excuus voor de hondsbrutale sukkels die NIET luisteren… en… minimaal bos bloemen voor de grote ergernis door hun opdringerige gedrag .

Alle klachten die gemeld zijn door B.