Klacht: Banken veeeel te laat

op 27 november 2016 over Decor wonen & slapen in de categorie Huishoudelijke winkels

Hallo ik wil het een en anders vertellen hoe schandalig decor wonen is belachelijk ik ben vandaag uit wanhoop op zoek gegaan na andere banken en heb showroommodel gevonden omdat het niet anders is het is inmiddels bijna 6 maanden nu en enige wat ik krijg te horen zijn beloftes die niet na gekomen word en dat niet alleen het personeel os schandalig en ben op verspilde Facebook namen gewooon geblokkeerd en als ik na 100 keer bellen eindelijk iemand aan de lijn krijg word er opgehangen in mij oor ik ben hier heel boos over ik heb 65 km geslagen om eindelijk met iemand te kunnen praten over mij klacht hij nam mij niet serieus wand hij beloften mij dat ze vrijdag zouden binnen komen die vrijdag ben ik amper gebeld en ze zijn niet komen opdagen ik wil per direct mij Aanbetaling terug anders ga ik voor verdere maatregelen schandalige bedrijf nog nooit meegemaakt dit. Ik heb mij meubels besteld bij poortvliet en heb ze optijd maar jullie zijn al inmiddels 6 maanden verder en heb amper onze banken binnen en ik hoef ze ook nie meer wand we zijn al opzoek na wat anders dus doei en bedankt maar niet heus decor wonen mag van mij de boom in en zijn personeel ook!!!

Niet tevreden zwaar teleurgesteld!!

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Decor wonen & slapen

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Decor wonen & slapen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Taghdouini