Klacht: bankbeslag derdegelden

op 04 juli 2016 over Jongerius Gerechtsdeurwaarders in de categorie Incassobureaus

vorige week vrijdag is er bankbeslag gelegt door de deurwaarde dit is van een onterechte boete waar ik al jaren mee bezig bent na advies van mijn bank dat ik een betalings regeling kon treffen heb ik contact opgenomen met de deurwaarde om een betalings regeling te krijgen maar mevrouw aan de telefoon wilde niet mee werken en was niet al te vriendelijk tegen mij ik moest maar zien waar ik eten vandaan kon krijgen en over mijn bank dat zij het niet normaal vond dat de bank dit aan mij voorstelde haar woorden er stond op mij rekening 1392 euro alles is er af gehaald nu moet ik nog 3 weken wachten eer dat ik weer geld krijg van de baas ik kan niets meer geen eten geen huur ed betalen
wat kan ik nu nog meer doen

dat ik een regeling kan treffen en dat er geld terug geboekt kan worden

Bericht van Jongerius Gerechtsdeurwaarders

10 maanden geleden - Geachte mevrouw Akkermans, Graag willen wij met u tot een oplossing komen en vragen u om contact op te nemen met ons kantoor. Dit kan op werkdagen van 8.30 uur - 17.00 uur op telefoonnummer 033-4700886 (doorkiesnummer 1 + 2). Met vriendelijke groet, Jongerius Gerechtsdeurwaarders/Juristen/Incasso

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Jongerius Gerechtsdeurwaarders in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jongerius Gerechtsdeurwaarders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jongerius Gerechtsdeurwaarders

Heeft op 04 april 2017 om 13:25 geantwoord

Heeft op 04 april 2017 om 14:46 geantwoord

toen ik met de vraag kwam toen was het kwaad al geschiet en kreeg te horen pech na zoveel maanden erna krijg ik deze mail van jullie jullie weten niet wat je mensen aan doet met bankbeslag en dan 2 x achter elkaar kijk als er nu loonbeslag had gedaan dat had ik nu niet in de problemen gekomen dan had ik nog iets te eten gehad en niet zo achterstand gehad met huur .gas licht water verzekering met bankbeslag heb je niets merr en kan de rekeningen ook niet betalen en je haald het ook niet in ja misschien als er een maand of 8 A 9 we vullen nu het ene gat met het ander volgens cjib hebben jullie recht om dat te doen maar is niet in opdracht cjib met bankbeslag dat kom van u af maar een beetje menselijker had u ook mogen zijn u helpen de mensen nog meer in de problemen en schop ze dieper in de grond ik heb het ook al voor gelegt bij consumentenbond dat het een schande is dat jullie bankbeslag leggen ik weet ook wel dat ik moet betalen maar ik heb al vanaf 2006 1000 per jaar boete voor een brommer die ik in 2006 niet meer had
nogmaals als jullie zo mail sturen zie boven na zoveel maanden dan zo ik toch masr us een keer achter me oren krabben

Alle klachten die gemeld zijn door geertje akkermans