Klacht: bankbeslag derdegelden

op 04 juli 2016 over Incassobureau Jongerius in de categorie Incassobureaus

vorige week vrijdag is er bankbeslag gelegt door de deurwaarde dit is van een onterechte boete waar ik al jaren mee bezig bent na advies van mijn bank dat ik een betalings regeling kon treffen heb ik contact opgenomen met de deurwaarde om een betalings regeling te krijgen maar mevrouw aan de telefoon wilde niet mee werken en was niet al te vriendelijk tegen mij ik moest maar zien waar ik eten vandaan kon krijgen en over mijn bank dat zij het niet normaal vond dat de bank dit aan mij voorstelde haar woorden er stond op mij rekening 1392 euro alles is er af gehaald nu moet ik nog 3 weken wachten eer dat ik weer geld krijg van de baas ik kan niets meer geen eten geen huur ed betalen
wat kan ik nu nog meer doen

dat ik een regeling kan treffen en dat er geld terug geboekt kan worden

Bericht van Incassobureau Jongerius

8 maanden geleden - Geachte mevrouw Akkermans, Graag willen wij met u tot een oplossing komen en vragen u om contact op te nemen met ons kantoor. Dit kan op werkdagen van 8.30 uur - 17.00 uur op telefoonnummer 033-4700886 (doorkiesnummer 1 + 2). Met vriendelijke groet, Jongerius Gerechtsdeurwaarders/Juristen/Incasso

Alle klachten die gemeld zijn door geertje akkermans