Klacht: Bank weggebracht met een mankement en hem terug krijgen met een ander

op 26 juni 2017 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

In mei 2016 kochten wij een chesterfieldmodel(Edinburgh) 2 juli 2016 werd hij geleverd. Hartstikke blij met onze nieuwe bankstel! 2 weken later begon de ellende! De knopen vielen uit. Een servicemelding gedaan en in september werd het herstelt. We hebben de bank opgehaald en hij leek prima in orde. Tot maart dit jaar het zelfde mankement. Weer een servicemelding gedaan. 4 weken later niets gehoord. Toen naar filiaal Hengelo gebeld. Zij hebben een melding gedaan en 2 dagen later hadden we bericht voor een service in Hengelo op 19 juni . Inmiddels dan 3 maand tegen een kapotte bank aangekeken maar goed. Als hij maar gemaakt word. Vandaag onze bank weer opgehaald en de man zij dat het euvel verholpen was. Wij de bank ingeladen met de medewerker en op naar huis. Bij thuiskomst zag ik dat het doek onder de bank loshing en dat er overal in het ecoleder aan de onderkant slordige nietjes geplaatst waren. Ook blijkt na controle dat veel knopen nog steeds loszitten! Ook het doek sluit niet aan aan de onderkant en er zitten gaten in! Wat een drama! Na1 jaar vol teleurstellingen en beloftes zijn wij er klaar mee!

Als de koop word ontbonden en wij ons geld terugkrijgen!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 26 juni 2017 om 10:16 geantwoord

Heeft op 26 juni 2017 om 10:35 geantwoord

Hallo
Ik ben niet tevreden met de oplossing, na een jaar van strijd en steeds een kapotte bank , willen wij de koop ontbinden we hebben jullie nu 2 keer in de gelegenheid gesteld het te herstellen en dit is nu 2 keer niet gelukt!
Voor ons is de kous nu af
Mvg

Alle klachten die gemeld zijn door Lienjef