Klacht: Bank veels te laat binnen

op 27 mei 2020 over Decor wonen & slapen in de categorie Huishoudelijke winkels

Op 19 januari 2020 heb ik een bank bij jullie besteld en hij is nog steeds niet binnen in jullie magazijn. Ik ben van jullie kant nooit gecontacteerd over dat het langer zou duren. Ik ben daar zelf achteraan moeten gaan, elke keer als ik bel krijg ik te horen: hij is nog niet binnen hopelijk zit hij deze keer bij de vracht. Ik ben echt klaar met de manier van communicatie en dat het zolang duurt voordat mijn bank binnenkomt.
Ik zag op social media al veel klachten over jullie bedrijf maar ik wilde het toch een kans geven, ik vind het jammer dat het dan nu toch zo loopt.
Graag zou ik willen dat er wordt gezorgd voor compensatie. In de 8-12 weken termijn dat de bank eigenlijk geleverd zou worden in het magazijn, had ik nog een busje ter beschikking waarmee ik de bank kon halen. Mijn familielid is nu verhuisd en ik heb nu ook geen busje meer te beschikking.
Ik had een housewarming gepland en die kon ook niet meer doorgaan omdat de bank er simpelweg in de 13e week niet was. Daarnaast zit ik nu gewoon op de grond en dat is uitermate vervelend kan ik je vertellen.
Ik verzoek hierbij dat de bank geleverd wordt naar mijn thuisadres en een prijsvermindering voor het overdreven lange wachten.

Ik wil de bank niet meer ophalen in het magazijn maar wil dat hij thuis geleverd wordt. Ook wil ik prijsvermindering voor de bank aangezien ik écht lang moet wachten. Te lang en zonder bericht van hun kant ook.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Decor wonen & slapen over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Decor wonen & slapen in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decor wonen & slapen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decor wonen & slapen

Heeft op 13 mei 2020 om 14:44 geantwoord

Beste Varshana Nadesu,

Allereerst excuus voor het uitloop en ongemak. Helaas zijn er door het corona virus wereldwijd vertragingen. Dit is pure onmacht en hierin zijn we afhankelijk van productiesnelheid en transport. Tot onze spijt kunnen wij dit ook niet versnellen voor u en beslissen wij er niet over wanneer een vracht wordt vrij gegeven.
Dit is de reden dat we betreft het levertermijn geen duidelijk antwoord op hebben kunnen geven. Zodra uw bestelling compleet is zullen wij direct contact met u opnemen. Nogmaals excuus voor het ongemak.

Betreft uw gewenste oplossing zullen we benaderen zodra uw bankstel binnen is in magazijn. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en uitloop.

Met vriendelijke groet

Ahmet
After Sales

Heeft op 13 mei 2020 om 14:47 geantwoord

Ik snap niet waarom we nu niet al over de gewenste oplossing een besluit kunnen nemen.

Alle klachten die gemeld zijn door VN95