Klacht: Bank stuk

op 15 februari 2018 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

Bericht van Seats and Sofas

4 maanden geleden - Geachte mevrouw El Azzouti, Onze excuses voor het ongemak. Uw melding wordt doorgezet naar het filiaal van aankoop. Onze medewerksters nemen spoedig contact met u op om een passende oplossing voor uw probleem te vinden. Met vriendelijke groeten, Miriam Costumer Service _ Seats and Sofas

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 01 juni 2018 om 15:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw El Azzouti,
uw melding staat nog open op deze site, ik heb begrepen van onze medewerker dat uw bank retour naar de leverancier ter herstelling werd verstuurd. Inmiddels is uw bank hersteld en heeft u uw deze weer afgehaald in het filiaal.
zodoende kunnen we deze melding sluiten. We wensen u nog veel zitgenot toe.
Met vriendelijke groeten,
Mirjam
Costumer Service_ Seats and Sofas

Alle klachten die gemeld zijn door Karima2707