Klacht: Bank scheef genaaid

op 14 augustus 2017 over Woonsquare in de categorie Meubelwinkels

Onze bank is begin juni geleverd door woonsquare, het kussen aan de linker kant is scheef genaaid of zit te strak! Hierdoor trekt het kussen en zit er een gleuf tussen de 2 delen in! Het ziet er niet uit en ik heb dus na 6 dagen de klacht ingestuurd en de foto’s al eerder gemaakt! Vandaag een maand later kwam de service monteur en die zegt dat wij Daan met onze heup hebben gelegen… hoe kan dit als we nog niet op de bank hebben gezeten! Ook zegt de monteur dat de bank doorgezakt is en dat dit ons probleem is… de bank staat er nu 6 weken waarvan we 3 weken op vakantie zijn geweest. Ik heb gevraagd om een second opinion maar dat is niet mogelijk.. dus we hebben pech en moeten het hiermee doen.

Als de bank vervangen wordt zodat de delen mooi aansluiten

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonsquare over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Woonsquare in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonsquare een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonsquare

Heeft op 03 augustus 2017 om 10:16 geantwoord

Heeft op 29 september 2017 om 10:36 geantwoord

Woonsquare beweert dat mijn bank er exact zo uit ziet als in de showroom, echter is er een duidelijk verschil. Daarnaast weet ik prima hoe een bank gebruikt dient te worden. In de winkel sprong de verkoopmedewerker zelfs op de bank om te laten zien dat dat zelfs kon.

Alle klachten die gemeld zijn door Lynn17