Klacht: Bank nova direct stuk

op 05 september 2016 over Woonsquare in de categorie Meubelwinkels

De geleverde bank was na 1 uur al stuk, het relax mechanisme functioneerde niet meer van 1 zitplek. Direct na de melding van deze klacht gaat de andere stuk. Na meerdere keren bellen kwam er dan toch nog dezelfde dag een monteur echter had deze maar onderdelen voor 1 plek. De volgende dag gingen de andere 2 plekken kapot. De bank is ook van veel mindere kwaliteit dan wat mij beloofd is en het model wat in de showroom stond. Ook de gerepareerde plek vertoond weer problemen. Gebeld dat ik de koop wil laten ontbinden echter word daar geen gehoor aan gegeven.

Service monteur is inmiddels langs geweest en alle relax functies hebben een nieuw onderdeel gekregen waardoor deze nu wel werken. Echter word er beweert dat de banken conform de standaard zijn en hij zou geen verschil merken in de zit op de 2-zits en 3-zits bank terwijl 5 andere mensen direct een verschil opmerken in hoe de banken zitten. Er worden dan een aantal standaard zinnetjes opgerateld als antwoord op mijn klachten. Woonsquare speelt hier gewoon een vervelend spelletje, ze verkopen goedkope troep voor veel geld en doen net alsof het allemaal ongewoon is als er klachten komen maar die zijn er genoeg. Uiteindelijk is het simeplweg oplichting en niets anders. Jammer dat ze slinks genoeg zijn om vervolging te ontlopen.

Koop ontbinden

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonsquare over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Woonsquare in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonsquare een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonsquare

Heeft op 29 augustus 2016 om 10:23 geantwoord

Heeft op 14 september 2016 om 16:53 geantwoord

Inmiddels is de gerepareerde relaxfunctie wederom stuk gegaan. Woonsquare weet op dit moment dit wanneer dit gerepareerd kan worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Baruch1987