Klacht: Bank kraakt

op 11 mei 2021 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

Goedemiddag.
Wij hebben de bank bijna een jaar . En sinds half jaartje begint de bank te kraken. We hebben al eerder een klacht ingedient maar tot heden geen gehoor van jullie terug gehad . We zouden graag snel mogelijk geholpen willen worden

Als de bank niet meer kraakt

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

Bericht van Seats and Sofas

2 maanden geleden - Beste heer Dijke, Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat uw bank kraakt. U kunt hier een melding van maken via het volgende formulier; https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/servicemelding/. Op deze manier komt uw klacht terecht bij onze klantenservice. Via deze weg helpen wij u graag verder. Met vriendelijke groet, Michael - Seats and Sofas

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 06 juni 2021 om 14:50 geantwoord

Beste heer Dijke,
Om te beginnen alsnog onze welgemeende excuses, dat het door u aangekochte zitmeubel bij ons, niet aan uw verwachtingen voldoet.
Wij hebben begrepen dat er inmiddels een oplossing met u besproken is en gaan er nu dan ook vanuit dat de problemen naar wens verholpen zullen worden.

Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben, neemt u dan gerus contact op met het filiaal van aankoop.
Deze zullen u dan graag verder helpen.

Team aftersales

Alle klachten die gemeld zijn door Dijke