Klacht: Bank is afbetaald maar zij willen het niet bezorgen.

op 19 december 2017 over Woonsquare in de categorie Meubelwinkels

In 2014 ben ik bij Woonsquare naar binnen gelopen. Ik heb toen gevraagd aan een verkoper als ik een bank kan kopen en in delen kan betalen. Heb toen aangegeven dat ik geen lening wil omdat ik en een schuldsanering zit. Als ik steeds een bedrag kan betalen. In het begin ging het goed. Later heb ik een tijd niet kunnen betalen. Elke keer als het mij lukte betaalde ik wat. In mijn offerte staat niet aangegeven wanneer ik klaar moet zijn met betalen. Er staat in de offerte dat mijn bank pas wordt gemaakt nadat het laatste bedrag is aanbetaald. Elke keer kreeg ik via de afdeling incasso van die dreig brieven net alsof ik een lening bij hun had genomen. Ook daar bij de afdeling incasso heb ik aangegeven dat ik aan de verkoper gevraagd heb als ik in delen kon betalen en het was geen probleem. Nu blijkt het wel een probleem te zijn. Ik kreeg in 2015 een brief dat mijn aankoop geannuleerd wordt zonder dat ik daar toestemming voor gegeven heb. Daar bleek dus dat ik al 1471 voldaan had. Van de annuleringskosten zou ik dan 231,15 maar terug krijgen. Ik dacht dus te lezen dat ik nog 231,15 moest betalen. Dit heb ik in januari 2017 betaald zodat ik mijn bank kon krijgen. Ik kreeg dan te horen dat ik een hele tijd niets van mij heb laten horen en dat ik van al die jaren opslagkosten moet betalen. In mijn offerte staat dat de bank nog gemaakt moet worden dat heb ik ook aan die meneer van de incasso duidelijk gemaakt. Die man is heel onredelijk. Ook heb ik hem gezegd dat hij van een arme aan het stelen is. Hij weet niet met wat voor moeite ik dit geld bij elkaar heb gekregen om een nieuwe bank te kopen. Het enige wat ik wou is mijn bank waarvoor ik betaald heb.
Als dit niet kan wil ik mijn gehele geld dat ik betaald heb terug hebben.

Ik ben tevreden als ik mijn aankoop krijg zoals ik het besteld heb in. Met de beloofde kussens. Zoniet graag mijn geld terug.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonsquare over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Woonsquare in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonsquare een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonsquare

Heeft op 19 december 2017 om 14:13 geantwoord

Heeft op 19 december 2017 om 15:43 geantwoord

Zij hebben zonder mijn toestemming geannuleerd. Alles is betaald.

Alle klachten die gemeld zijn door Banel