Klacht: Bank giro loterij en postcode loterij nare telefoon verkoop

op 30 oktober 2011 over BankGiro Loterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pas ben ik gebeld door de bankgiro loterij waar ik in mee speel. Ten eerste schrik je jezelf dood want het eerste wat je denkt is dat je een prijs hebt gewonnen als ze je bellen. Dat bleek niet zo maar ze hadden wel een leuke aanbieding voor mij als trouwe speelster…een gratis lot voor september en ook voor de postcode loterij voor de maand september en deelname voor de gouden koffertjes of zoiets..in ieder geval niks te verliezen want binnen een paar dagen zou ik dan met de bevestigings brief die ik thuis zou krijgen alles meteen weer kunnen stoop zetten. Nou niks gekregen dus en voorlopig wel voor beidde loterijen nu in totaal 40 euro afschrijven. Echt schandalig en een vreselijk agressieve manier van verkoop! Ik voel me echt zwaar bedrogen!!

Gewenste Oplossing:

dat ik netjes de brief krijg met alle informatie zoals die in het opgenomen telefoongesprek is besproken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door BankGiro Loterij in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat BankGiro Loterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BankGiro Loterij

Heeft op 02 november 2011 om 16:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben op 9 september een bevestigingsbrief verstuurd. Deze bevestiging heb je niet nodig om een lot stop te zetten. Meer informatie over het stopzetten, kan je hier vinden: https://www.bankgiroloterij.nl/Opzeggen.htm

Alle klachten die gemeld zijn door dilaraa