Klacht: Bank gekocht dmv oplichting

op 23 december 2017 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

Aangekomen in seats en sofas heel snel binnen een kwartier een bank gekocht. Genaamd stuart. Tijdens vragen aan de dienstdoende zou de bank wel zeker passen in een personenwagen. Bij ophalrn past dat dus niet.
Moest ook maar snel tekenen voor een hoger bedrag en bij het zeggen dat ik niet akkoord ga met het hoger bedrag wordt getreiterd dat ik net zijn hand wel heb geschudt en het toch maar moet nemen. Bij nee zeggen kwam een ander in beeld die zei dat er toch wel wat af kan omdat ik aangaf dat het in de folder anders stond. Nadat ik dus gekocht heb en gebeld ga ik de bank halen. En begint de cassiere met van je lanvsalseleven past het niet in een wagen kijk ernaar. Ik zeg ja maar daf heeft hy wel gezegd. Komt hy erby en als we zeggen wat die zei is hy ineens weer weg heel onbeschofte toon. Zegt de cassiere dat hy dat niet kon hebben gezegd want hy werkt hier al 10 jaren. Ik geloof nu persoonlijk dat hy al 10 jaren mensen oplicht. Nadenken mag niet. Annuleren mag niet… maar de werknemer mag ook niet liegen!!!!!!! En vragen naar een manager mag bij seats en sofas ook niet… sinds wanneer ??????????

Wat nu? De naam van seats en sofas staat ook niet mooi online. Dus wil ik weten wat seats en sofas hieraan gaat doen.
Een roler coaster om niet over naar huis te schrijven. Dat was mijn ervaring.

Als ik de bank thuis krijg. Want deze zou passen in de wagen en dat deed het niet. Nu heb ik geen manier om het thuis te brengen binnen 4 dagen. Kleine Stuart wil naar huis.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 23 december 2017 om 20:02 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Wat vervelend dat u deze ervaring heeft gehad met Seats and Sofas. Dit proberen wij natuurlijk ten alle tijde te voorkomen. Bedankt voor het doorgeven van uw contactgegevens. Ik heb uw klacht doorgezet naar de juiste afdeling, er zal zo spoedig mogelijk met u contact worden opgenomen.

Joshua
Customer Service - Seats and Sofas

Alle klachten die gemeld zijn door SLNL