Klacht: Bank doorgezakt

op 25 december 2017 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omdat het klachten formulier van seats and sofa\\\’s zelf niet werkt leg ik het hier voor. Tot mijn grote verbazing is ons zit gedeelte naar een jaar en 2 maanden doorgezakt. Het gaat om het type midway. Je voelt de balken en de rand van de ombouw zitten. Erg jammer. We zijn erg blij met de bank maar voor een bedrag van €1200 verwacht ik toch dat een bank langer mee zal gaan dan een jaar.

Gewenste Oplossing:

Graag zie ik nieuwe kussens voor het zit gedeelte of een nieuwe bank.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 26 januari 2018 om 11:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Seelemeijer,

Uw melding werd in behandeling genomen door de medewerkers van het filiaal van aankoop. Uit het systeem haal ik uit dat uw service melding behandeld is en er een geschikte oplossing voor u gevonden is.
Ik dank u hartelijk voor uw vertrouwen in Seats and Sofas.

Met vriendelijke groeten,

Leonie
Costumer Service_ Seats and Sofas

Alle klachten die gemeld zijn door rseelemeijer