Klacht: Bank doorgezakt

op 25 augustus 2016 over Woonsquare in de categorie Meubelwinkels

Mijn moeder heeft in 2013 een bankstel gekocht van 1300 er euro.,Na een jaar was de plek waar mijn moeder altijd zit doorgezakt op de naad.
Ze hebben het opgevuld met schuim en het kostte mijn moeder 250 euro.
In 2016 begon het weer door te zakken op deze zelfde plek.
Nu kon mijn moeder het weer laten opvullen en dit zou haar weer geld kostten.mijn moeder heedt een uitkering en wil gewoon een goede bank hebben of dat ze haar geld terug krijgt zodat ze ergens anders een goede bank kan kopen.
Ze is 81 jaar .
Nu is er van de week een man geweest vanwoonsquare en die zegt dat mijn moeder verkeerd op de bank zit ,waardoor de bank gaat door zakken.Het helpt niet als er weer ander schuim in gedaan wordt,want dan gebeurt het weer volgens de man.Mijn moeder mag toch op de bank zitten hoe ze wilt.
Nu willen ze mijn moeder wel een nieuw bankstel aanbieden maar dan moet ze wel een gedeelte betalen.
Wij zijn het er niet mee eens .de bank is drie jaar oud en wij vinden het grote onzin dat ze zeggen dat mijn moeder verkeerd zit waardoor de bank doorzakt.

Wij zijn pas tevreden als mijn moeder haar geld terug krijgt zodat ze een ander goed bankstel kan gaan kopen.
Of dat ze haar bank goed maken zodat het doorzakken niet meer kan gebeuren.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonsquare over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Woonsquare in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonsquare een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonsquare

Heeft op 29 augustus 2016 om 09:29 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht ECM Henken

4 maanden geleden - Goedemorgen, Het gaat erom dat er gezegd wordt dat het komt omdat mijn moeder verkeerd op de bank zit..Als dit zo was hadden ze dat moeten zeggen bij de koop hoe je erop kan zitten,dan had mijn moeder nooit deze bank gekocht. Ze heeft geen geld omnog eens een andere bank bij jullie te moeten kopen.. Wijgaan verder met deze zaak en u hoort nog van ons. Met vriendelijke groet

Alle klachten die gemeld zijn door ECM Henken