Klacht: Bank

Ik heb een paar weken bank besteld bij decor wonen en bij levering was het gewoon beschadigd ! Ze zijden dat ik zelf die beschadigingen had gemaakt. Omdat ik zelf de bank heb opgehaald. Ik had liever gehad dat de bank geleverd wert maar dat kon niet ze hadden geen chauffeur i.v.m corona. Dus we hebben hem zelf opgehaald. De bank komt binnen in folie en wat zie ik overal kalen plekken en beschadigingen. De volgende dag ben ik bij hun langs gegaan met de foto’s die ik heb genomen.ze gaven aan dat ik via de mail mijn klacht moest indienen!en dat ik binnen 5 dagen antwoord krijg. Ze zijn heel beleeft als ze wat kunnen verkopen. Maar als je langs gaat en dit wil bespreken krijg je een hele grote mond. En vervolgens ben ik dan de genen die geen respect heeft. Vervolgens heb ik meteen gemaild en krijg ik een mail terug dat ze het gaan bekijken en dat ze er binnen 10 dagen beantwoorden. Helaas zijn we nu 13 dagen veder en heb ik nog geen antwoord ontvangen op mijn mail van 17 april. Ik wil graag een oplossing.

Als ze mijn mail beantwoorden. En met een oplossing komen!!! Of een nieuwe bank of me geld terug.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Decor wonen & slapen over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Decor wonen & slapen in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decor wonen & slapen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decor wonen & slapen

Heeft op 12 mei 2020 om 11:11 geantwoord

Goedemiddag mevrouw Chantalle-Claire Pijnenburg,

Onze excuses voor het ongemak. Uw mail is ontvangen en inderdaad zijn er op uw aankoop punten welke niet kloppen en niet horen. U wordt zo snel mogelijk door een collega van klantenservice gebeld betreft uw melding om dit zo snel mogelijk voor u op te lossen.

Hopende u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet

Ahmet
Decor Wonen
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]