Klacht: Bagger

op 27 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

25 per mail begrepen dat op 26 mei tussen 14.00-18.00 u een pakketje bezorgd zou worden. Middagje vrij genomen en vanaf 13.15 u het huis niet uit geweest. Om 19.14 nog niets ontvangen en op de ontvangen. Om 19.27 u een mail dat het bezorgmoment tussen 17.00-21.00 u zou liggen. 1 uur en 27 minuten nadat ik het pakket al had moeten hebben. 20.33 u een mail ontvangen dat de bezorger om 19.25 u voor een gesloten deur stond. En vervolgens om 21.27 u een mail ontvangen dat de bezorger om 21.27 u voor een gesloten deur stond.
4 mails en 4 keer bedenkelijke informatie. Er is niet 1 KEER een bezorger aan de deur geweest, Ik heb prima uitzicht op de straat en ben de hele middag en avond thuis geweest. Het systeem klopt gewoon niet en wordt (bewust???) gevoed met foute informatie. Door de bezorger???? Morgen een nieuwe poging tussen 14.00-18.00 u. Dus maar weer een middagje thuis zitten. Dat ben ik (en velen met mij) inmiddels wel gewend in de huidige tijd. Ik vrees echter dat er morgen weer een bezorger voor een gesloten deur staat. Het zou n iet de eerste keer zijn dat dat gebeurt. En NIET klopt.

Als er morgen 27 mei tussen 14.00-18.00 u inderdaad iets geleverd wordt

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 27 mei 2020 om 12:24 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Begrijpelijk dat u niet blij bent als de bezorger aangeeft bij u te zijn geweest, terwijl u gewoon thuis was. Ik ga ervan uit dat het een misverstand is en dat de bezorger het pakket vandaag gewoon komt bezorgen.

Judith
DHL Parcel Webcare

Heeft op 27 mei 2020 om 16:34 geantwoord

De \"veronderstelling\" dat het een misverstand was lijkt op \"geen zin om het uit te zoeken\".
\"Ervan uitgaan\" dat de bezorger vandaag wel komt zegt ook meer dan genoeg. Het is nu 16.30 u en volgens de track&trace info is de chauffeur zelfs nog niet onderweg. Benieuwd hoe er dan tussen 14.00-18.00 u bezorgd gaat worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Ron1959-2