Klacht: bagage

op 16 juni 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Beste,

In onderstaande mail staat dat ik bagage moet betalen als ik vanop een Nederlandse luchthaven vertrek.
Ik vertrek vanuit een Belgische luchthaven en toch moet ik betalen voor mijn bagage!

Graag hier uitleg voor aub?
En dit is zeer misleidend voor de client die een boeking doet!!!

Begin doorgestuurd bericht:
Van: noreply@corendon.nl
Datum: 13 juni 2016 08:57:28 CEST
Aan: jurgen.vanhedent74@gmail.com
Onderwerp: Confirmation 6897916

Uw reservering is nu bevestigd!
Geachte Jurgen Van Hedent,
Dank voor uw boeking bij Corendon.com , uw tickets zijn succesvol gereserveerd.
Deze bevestiging is tevens uw e-ticket welke in combinatie met de algemene vervoersvoorwaarden van Corendon.com deel uitmaakt van de overeenkomst die u met ons gesloten heeft.
Mijn boeking
Uw klantnummer en reserveringsnummer staan hieronder. Met deze nummers kunt u op onze website:
• Bagage bijboeken
• Stoel reserveren
• Online-inchecken
• Instapkaart uitprinten
Deze diensten zijn beschikbaar op de corendon.com website vanaf 6 weken tot 5 uur voor vertrek. Online-inchecken en het uitprinten van uw instapkaart is mogelijk vanaf 48 uur voor vertrek.
Uw inlog gegevens zijn:
• Klantnummer: 2527379
• Reserveringsnummer: 6897916
Hiernaast treft u een overzicht aan van de door U geboekte vluchten en treft u alle passagiers en factuurgegevens aan. Controleert u deze bevestiging zorgvuldig en wij verzoeken u vriendelijk bij onjuistheden contact met ons op te nemen.
Bagageregels Corendon.com
• Wij willen u erop attenderen dat vanaf 1 april 2014 alle passagiers voor ruimbagage moeten gaan betalen! Deze regel geldt alleen indien u vertrekt en aankomt vanaf/op een Nederlandse luchthaven. Voor meer informatie kunt u onze website http://www.corendon.com/a/bagage raadplegen.
• Per persoon mag u 1 stuk handbagage met u mee aan boord nemen van maximaal 7kg en met de maximale afmetingen van 55 x 35 x 25 cm. Let op; alles moet in 1 stuk handbagage passen. Dus ook laptops, handtassen etc.
• Voor overige vragen verwijzen wij u naar veel gestelde vragen op onze website Reservering
Vrijdag 15 Juli 2016

Geboortedatum: 11.07.1974

Telefoonnummer: 0478201646
E-mail Adres: jurgen.vanhedent74@gmail.com

Als dit is rechtgezet.

Na overleg met mijn raadsman kan ik mijn geld terug eisen...

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jürgen Van Hedent