Klacht: Service zeer slecht

op 10 augustus 2013 over Backupworld in de categorie Computerwinkels

Op 11 juli heb ik een bestelling gedaan van een flashkaart. Op de website staat voor 21 uur besteld volgende dag in huis. Om hier zeker van te zijn heb ik gekozen om bezorgkosten voor pakketpost te kiezen.
Echter de levering gebeurt niet de volgende dag. Helaas voor mij. Kan gebeuren. Nu krijg ik pas de 29 juli een email dat het verstuurd is. Omdat ik met vakantie ben zie ik niet eerder dan van de week dat het via de brievenbus post is verstuurd. (kosten 2,20 hoog uit) ik heb 6,99 aan verzendkosten betaald.
Echter probeer ik ook op diverse manieren in contact met jullie te komen via email, contact formulier geen reactie. Bericht plaatsen in gastenboek lukt ook niet. Kijk ik beter zie er alleen maar oude berichten in.

Nu ben ik dus bezig om de kaart te installeren, maar krijg alleen maar de error melding.
De kaart werkt dus niet, krijg hem niet aan het werk en wil hem daarom ook terug sturen en mijn geld retour ontvangen.

retour sturen en geld terug ontvangen.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Backupworld

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Backupworld nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door raykar