Klacht: Babypark levert incomplete bestelling af

op 05 september 2018 over Babypark in de categorie Internetshops - Baby artikelen en kleding

Vandaag zijn een kast en ledikant afgeleverd voor de babykamer. De kast van het merk Coming Kids (model Pebbles) is incompleet afgeleverd. De schroeven, scharnieren en andere bevestigingsmaterialen zijn helaas NIET meegeleverd.

Graag zsm de bevestigingsmaterialen. Ik heb een vrije dag opgenomen om de laatste hand aan de babykamer te leggen. Door de incomplete aflevering kan ik deze dag niet gebruiken voor het klaarmaken van de kamer.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Babypark over deze klacht.

Bericht van Babypark

3 maanden geleden - Beste Aschkael, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat dit incompleet is geleverd. Dit is absoluut niet de bedoeling. Wij willen dit graag voor u oplossen, doormiddel een schroevenset voor u te bestellen, en dit voor u op te sturen. Echter om dit verder in behandeling te nemen, hebben wij uw ordernummer en of adresgegevens nodig. Dit kunt u mailen naar: service_meubels@babypark.nl Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenservice Babypark

Reactie van de melder van de klacht Aschkael

3 maanden geleden - Mijn vrouw heeft gelijk op donderdagochtend contact met Babypark opgenomen. Zij is daar prima te woord gestaan, alleen hebben we ondanks de door Babypark ondernomen actie jammer genoeg nog steeds geen onderdelen ontvangen om de kast in elkaar te kunnen zetten.

Bericht van Babypark

2 maanden geleden - Beste Aschkael, Hartelijk dank voor uw reactie. Graag ontvangen wij het ordernummer, zodat wij na kunnen kijken wat er op dit moment precies mee gebeurd. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Babypark Klantenservice

2 maanden geleden - Het nummer is 100722338

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Babypark in behandeling genomen

Bericht van Babypark

2 maanden geleden - Beste Aschkael, Hartelijk dank voor uw bericht. Het schroevenset kunt u één dezer dagen verwachten. Wij sturen de Track Tracé link naar u door per mail. Excuses voor al het ongemak. Met vriendelijke groet, Babypark Klantenservice.

Reactie van de melder van de klacht Aschkael

2 maanden geleden - Gisteren alsnog het beslag voor de kast ontvangen. Prima opgelost, bedankt!

Alle klachten die gemeld zijn door Aschkael