Klacht: Azera koffiesticks

op 22 december 2017 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Goedemiddag.
Jaren en jaren dronken wij jullie espresso sticks, maar jullie nieuwe koffiesticks genaamd Azera zijn echt niet om te drinken.
Ik durf mijn gasten niet deze koffie voor te zetten.
Jammer genoeg heb ik nog 6 pakken in de kast staan, welke ik aan niemand durf te slijten.
Ga aub terug naar jullie espresso sticks.
Mvr groet

Niet

Bericht van Nestlé

1 maand geleden - Beste heer/mevrouw Haas, Hartelijk dank voor je bericht waarin je laat weten dat de nieuwe smaak van NESCAFÉ AZERA Espresso je tegenvalt. Wat is er veranderd? Onze espresso is vernieuwd. Sinds juni kun je onze Barista-waardige koffievarianten in de winkels zien in een handig blikje onder de naam NESCAFÉ AZERA. Onze AZERA is een instant espresso met een cremalaag en intens aroma door de toevoeging van fijngemalen hoogwaardige koffiebonen (5%). Voordat wij een nieuwe variant introduceren, laten we deze altijd testen door consumenten. Bij de meerderheid van de testers viel onze nieuwste innovatie in de smaak. Het spijt me te horen dat de smaak toch tegenvalt. We zullen dit doorgeven aan de marketingafdeling. Mochten er veel vergelijkbare reacties over binnenkomen, dan zou de smaak aangepast kunnen gaan worden. Met vriendelijke groeten, Tonny

Alle klachten die gemeld zijn door p.j.ahaas@ziggo.nl