Klacht: Geen assistentie naar de vliegtuig

op 17 juli 2019 over Axxicom Airport Caddy in de categorie Thuiszorg

Vlucht KL 1375 van Amsterdam naar Boekarest geen assistentie naar de vliegtuig te brengen met rol stoel . Ik kan niet lopen , mijn vrind wel beetje maar niet veer ! Vandaag is 17-07-2019 !
Mijn naam is Claudia Annais Badea
Vriend. is Ivan Claudius Gerardes Klarenbeek

Sorry maar het is onacceptabel , wij heb op tijd , week geleden assistentie gevraagd !!!!!

Oplossing zal zijn om normaal hun werk te doen niet zo klanten behandelen

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axxicom Airport Caddy over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Axxicom Airport Caddy in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axxicom Airport Caddy een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axxicom Airport Caddy

Heeft op 17 juli 2019 om 15:13 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor het delen van uw waardevolle feedback. Wij betreuren te lezen dat wij niet aan uw verwachtingen konden voldoen en bieden daar op voorhand onze oprechte verontschuldigingen aan
Klachten over de dienstverlening op Amsterdam Airport Schiphol worden door de luchthaven zelf afgehandeld. Uw klacht hebben wij daarom doorgestuurd naar info@schiphol.nl. Vanuit de luchthaven ontvangt u spoedig een bevestiging van uw klacht en u kunt uiteraard ook een inhoudelijke terugkoppeling tegemoet zien.
Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen op de luchthaven.

Axxicom Airport Caddy
Damien, CCC

Alle klachten die gemeld zijn door Annais