Klacht: Nog steeds bezorgklachten

op 15 augustus 2019 over Axender in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 16 augustus 2019 om 11:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Theo Kaspers,

Wij vinden het spijtig dat u tot op heden de bovengenoemde weekbladen niet heeft ontvangen. Echter zie ik in het systeem dat u al eerder een melding heeft gemaakt. Wij zullen deze melding dan ook met spoed bij de afdeling kwaliteit neerleggen. Zij zullen er alles aan doen om uw melding zo snel en zo goed mogelijk op te lossen.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Axender BV.

Alle klachten die gemeld zijn door Theo Kaspers