Klacht: avond levering weer niet aangebeld

op 14 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hadden voor vanavond een bestelling gedaan bij Bol.com. Kregen we weer doodleuk een berichtje via de PostNL app dat hij ons niet thuis had aangetroffen rond 18.00 – 18.30, maar wij waren gewoon thuis en ook geen briefje in de bus. Buren waren ook thuis, maar ook daar niks afgegeven. Het is alweer de zoveelste keer dat PostNL zijn dienst niet nakomt. Waarom zou je extra moeten betalen voor een dienst die toch niet werkt?

Gewenste Oplossing:

Als wij meer informatie krijgen van PostNL waarom wij een bericht hebben gekregen van gemist, terwijl de pakketbezorger niet aan de deur is geweest.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw du Prie, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Het spijt me om te vernemen dat u een bericht heeft gekregen dat de bezorger u gemist heeft, terwijl er niet is aangebeld en geen briefje is achtergelaten. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht. Uw melding wil ik graag doorgeven aan de bezorgafdeling zodat dit met de betreffende bezorger kan worden besproken. Wilt u mij hiervoor nog laten weten of uw bel goed werkt en stuurt u ook de track&trace (3S) code van het pakket mee? In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht maximus1973

7 maanden geleden - Onze deur deurbel werkt perfect, aangezien wij er voor ons zelf 2 hebben opgehangen, zodat de post altijd goed kan aanbellen. Dus hier kan het niet aan liggen, ook horen wij wanneer er iemand op onze buitentrap omhoog loopt naar onze deur. Dit was beide niet het geval. Wij hebben extra betaald voor de service om het pakket op maandagavond bezorgd te krijgen, maar daar heeft deze bezorger waarschijnlijk lak aan. Dat betekend voor PostNL dat ze een dienst aanbieden tegen extra betaling, maar deze niet nakomen. Vandaag wordt het pakket weer aangeboden tussen 20.00 en 22.00 uur en wij hopen dat de bezorger nu wel aan onze deur komt en netjes aanbelt. Het pakket komt van bol.com met nummer 3STXKC10900419. Overdag weet de pakketbezorger ons wel te vinden, dus daar kan het niet aan liggen. Ik hoop hier meer van te horen, want de vorige keren dat wij dit hadden, kregen wij niks meer te horen over onze klacht. 22.00 uur update: In de app van PostNL staat bezorg moment nog niet bekend. Wij hebben de hele avond zitten wachten en krijgen taal nog teken te horen over de bezorging van het pakket. Weer heeft PostNL gefaald met de avond bezorging! Krijgen wij nu een restitutie voor een dienst die niet geleverd is? Wat zou de post ervan vinden als Bol.com ook een andere manier van bezorgen gaat zoeken? Wij verwachten nu zeker een gewone reactie en dat dit word uitgezocht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 14 februari 2018 om 12:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw du Prie,

Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Ik heb aan de hand van mijn administratie vernomen dat u inmiddels telefonisch contact heeft opgenomen met onze klantenservice en dat hier een klacht over is opgemaakt. U zult hier geen bericht meer over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die zal dit bespreken met de medewerker en passende maatregelen nemen om dit in de toekomst te voorkomen.

Ik zie dat u de extra kosten heeft betaald aan de afzender. Om deze reden kan ik u hiervoor geen restitutie aanbieden. Ik adviseer u om dit te melden bij de afzender. Die heeft weer de mogelijkheid om hierover een klacht in te dienen bij ons.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 14 februari 2018 om 14:45 geantwoord

Waar is mijn pakketje nu???
En wanneer kan ik deze nu verwachten?
Maandagavond moest deze aangeboden zijn, is niet gebeurt, toen dinsdagavond tussen 20.00uur en 22.00 uur maar weer niet en wanneer kan ik mijn pakketje nu verwachten???

Alle klachten die gemeld zijn door maximus1973