Klacht: avond bezorging voor whekamp

op 02 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb maandag ochtend rond 8uur een navigatie voor de auto besteld met spoed en extra betaald om hem de zelfde dag tussen 18 en 21 uur te laten afleveren aan huis. om 22 uur nog steeds geen DHL, maar wel op whekamp account als “niet thuis” afgemeld, maar ik heb geen geel kaartje ontvangen of een DHL man gezien. vervolgens dinsdag ochtend met whekamp gebeld en die melden dat DHL dinsdag avond (gister dus) tussen 18-21 uur langs komen om mijn navigatie te brengen die ik dus zo met spoed nodig had voor de dinsdag ochtend… ook gister dinsdag 14 juni geen DHL en weer is het afgemeld met “niet thuis”..
nu zouden ze weer komen vanavond, woensdag 15 juni tussen 18-21 uur?? ik heb nu al 2 avonden voor niets thuis gezeten en geen navigatie ontvangen en wel problemen ondervonden met mijn werk, waar ik de navigatie voor nodig had.

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden als mijn navigatie op tijd werd bezorgd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 11:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door G. Smit