Klacht: AVG Internet Security 2011 na 4 weken nog niet geleverd

op 19 oktober 2011 over Groupon in de categorie Coupon Sites

AVG Internet Security 2011
Product besteld via groupon, levertijd aangegeven als maximaal 2 weken, na 4 weken nog niet geleverd.
contact genomen met bedrijf dat het product moet leveren.
EU-Logistics : blijkbaar een nieuw bedrijf.
bericht verzonden op 12 oktober 2011

Beste,
na de bestelling van dit product AVG Internet Security heb ik een orderbevestiging EULOG-1934 van jullie ontvangen op 21 september 2011. In de verkoop pagina stond dat de levering tot 2 weken na de bestelling kon in beslag nemen.
We zijn vandaag 12 oktober 2011 juist 3 weken verder en hebben nog steeds dit product niet ontvangen.

Graag controle van deze bestelling

mvg Dom Daniel

Antwoord terug 2 uur later wat vrij snel is

Datum: 2011-10-12 06:23:16
Naam: Global sourcing procurement ltd

Bericht:

Hello Customer,

We will be sending you the activation key shortly. Thanks for your patience and for contacting us.

EU Logistics Team.

EU Logistics Team

wordt shortly lees snel verstuurd, ondertussen weer 7 dagen verder en nog niets !

Ik veronderstel nog wel dat ik het product zal ontvangen, de vraag is alleen wanneer.

Eigenlijk moet de firma de mensen er van op de hoogste stellen hoe lang het nog kan duren, en hen duidelijk informeren over de eventuele problemen.
Groupon kan hier niet veel aan doen, zei zijn maar tussenpersoon.

Ik moet hier een cijfer geven voor dit bedrijf voor de oplossing wanneer ik de klacht nog maar aan het formuleren ben, hoe kan ik dan al een cijfer voor een oplossing geven ?????????

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door zuran