Klacht: PERMANENT MISLUKT BIJ AVEDA

op 23 juni 2010 over Aveda in de categorie Kappers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 wk geleden permanent laten zetten en 3dg daarna acute haaruitval met irritatie op hoofdhuid (rode plekken) en veel afgebroken haren (korte haren) die uitvallen. Sindsdien 2x teruggeweest maar probleem bij Aveda is dat men blijft zeggen dat dit toeval is. Men heeft de 1e keer mijn haar gewassen en 2e keer een oliebehandeling gegeven om hoofdhuid te kalmeren.

Gewenste oplossing

1. herkennen vd klacht en het probleem en niet zeggen dat dit toeval is
2. commerciele tegemoetkoming want naast de haaruitval is permanent ook mislukt want er zit amper krul in!
3. Bij Aveda heb ik 200€ betaald (voor permanent met produkt haarverzorging)
Vervolgens heb ik 60€ betaald aan apotheek voor ampullen en speciale shampoo. Totaalkost 260€ die AVEDA zou moeten vergoeden.

Alle klachten die gemeld zijn door pierrel