Klacht: Autorijschool Zirak

op 30 januari 2012 over Autorijschool Zirak in de categorie Rijscholen

Autorijschool Zirak luistert niet naar zijn kandidaten.
Autorijschool Zirak bereid zijn kandidaten niet goed voor op het examen.
Autorijschool Zirak komt zijn afspraken niet na.
Autorijschool Zirak reageert totaal niet op klachten.
Autorijschool Zirak probeert kandidaten te intimideren zodat ze geen klachten indienen.
Autorijschool Zirak is bij geen enkele belangenvereniging aangesloten
Mijn vrouw heeft bij Zirak haar rijbewijs proberen te halen. Haar eerste examen was een faalangst examen en deze haalde ze niet omdat ze blokkeerde. Haar her-examen wilde ze ook een faalangst examen. Zirak weigerde dit. Mijn vrouw heeft een lessenpakket aangeschaft en volledig voldaan. Nu komt Zirak met bedragen zonder onderbouw. De 2 her-examens die mijn vrouw gehad heeft waren geen faalangst examens ( ondanks via de huisarts verkregen kalmeringstabletten )De examens willen we betalen tegen de CBR tarief en niet die van de rijschool omdat Zirak totaal geen goede instructeur is geweest. Als je vraagt waarom een onderdeel ( fileparkeren, invoegen, keren ) niet behandeld is of zeer weinig behandeld is. Krijg je steenvast de volgende antwoordt “Wettelijk is niet bepaald welke onderdelen ik moet behandelen” “Als ik niet wil fileparkeren, ga ik dit niet behandelen” Mijn vrouw heeft voor het eerst ingevoegd op een snelweg tijdens haar TussenTijdseToets..

Autorijschool Zirak dient de door mij voorgestelde oplossing te accepteren om daarna op geen enkele manier met ons in contact dient te komen.

Alle klachten die gemeld zijn door FamKuipers