Klacht: automatische incasso

op 03 maart 2016 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

Ik heb voor 1 maand een automatishe incasso afgegeven.
Nu krijg ik bericht dat dit in maart ook weer afgetrokken gaat worden.
Dit wil ik graag recht gezet hebben.
Wil nu gelijk uit het register verwijderd worden en mij afmelden .

Ik ben tevreden als ik bericht van u krijg dat mijn abonnement is opgeheven en dat de automatische incasso wordt opgeheven.
Ook wat de aangeboden advertenties betreft zijn ze vaak al weg .

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huurstunt.nl nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

Bericht van Huurstunt.nl

9 maanden geleden - Geachte mevrouw Van den Dries, Naar aanleiding van uw klacht op Klacht.nl stuur ik u dit bericht. We hebben uw klacht in behandeling genomen en een uitleg over de situatie gegeven. Helaas hebben we tot op heden nog geen reactie van u ontvangen en staat uw klacht nog steeds online. Graag wil ik u alsnog verzoeken uw klacht te verwijderen, aangezien deze niet terecht is. Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Team Huurstunt

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 28 juni 2016 om 14:39 geantwoord