Klacht: automatisch verlengen van de hotelpas

RachelBakker op 01 september 2015 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tot mijn verbazing ontving ik afgelopen zondag een mail van hotelpas dat mijn abbonement stilzwijgend is verlengd en of ik even 24 euro en een beetje iedere maand over wilt maken. Ik heb in 2013 een hotelbon aangeschaft via vakantieveilingen maar zover ik weet nergens getekend voor een abbonement, dit was voor 1 jaar gratis.
Het kan toch echt niet zo zijn dat je dan automatisch aan een abbonement vast zit. Ik verwacht dat vakantie veilingen hier wat aan gaat doen. Ik heb het geld niet overgemaakt maar ben wel bang voor incasso kosten. Ik heb inmiddels via de site van hotelpas wel het abbonement stop gezet maar dit loopt toch door totdat ik betaald heb. Iedere maand komt er dus een termijn bij. Ik zou graag advies willen in deze zaak. Tevens heb ik hotelpas ook een e mail gestuurd maar nog niks terug ontvangen. Ik zou graag op papier willen zien wanneer ik hier dan voor getekend hebt. Kunnen jullie mij aub helpen ?

Gewenste Oplossing:

Als kosteloos het abbonement weg is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 02 september 2015 om 16:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw,

Door een computerstoring bij Hotelpas heeft u afgelopen weekend (29/30 augustus) wellicht een mail ontvangen over het verlengen van een eerder gewonnen hotelpas. Indien u tijdens het activeren van jouw hotelpas niet heeft gekozen voor een andere kaart dan aangeboden bij de gewonnen veiling, dan kunt u het bericht van deze aanbieder als niet verzonden beschouwen. In dat geval heeft u vanochtend een excuus mail ontvangen van Hotelpas.

Heeft u géén excuus mail ontvangen, dan heeft u tijdens het activeren van uw hotelpas gekozen voor een upgrade. Volg dan de instructies die in de mail staan van Hotelpas.

Mocht u er toch nog vragen over hebben, neem dan contact op met Hotelpas:
[email protected]

Met vriendelijke groet,
Lydia
Webcare Vakantieveilingen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door