Klacht: automatisch incasso zonder aanmelding premium account

op 19 mei 2016 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

Op 4 april heb ik mij aangemeld voor de website huurstunt.nl
Ik heb mij toen aangemeld voor een gratis account maar heb mij toen snel uitgeschreven omdat ik de site niet goed vond.
Vervolgens krijg ik op 6 april een e-mail met een automatisch incasso van 20euro voor de maandelijkse kosten van huurstunt.nl

Ik heb een e-mail gestuurd naar huurstunt.nl waarin ik aangegeven heb dat ik mij niet heb aangemeld voor een premium account.
Als reactie hierop kwamen zei met het bericht dat ik mij wel heb aangemeld voor een premium account en dat ik een bevestiging e-mail heb gekregen, deze heb ik echter nooit gekregen ik heb alleen bevestiging gekregen van mijn gratis account.

Ondertussen heb ik meerdere aanmaningen gekregen van 2 verschillende incasso’ bureaus. Eentje onder de naam billink (op internet kan ik hier niet veel van vinden) en eentje van direct pay. Wat ik raar vindt is dat ik een derde incasso kreeg van incasso bureau billink waarin staat dat ik binnen 14 dagen moet betalen, de volgende dag krijg ik een aanmaning van direct pay die met het verhaal komt dat zei de betaling overnemen namens billink.

Ik ben tevreden als huustunt.nl stopt met het sturen van een automatisch incasso omdat er helemaal niks klopt van hun website.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huurstunt.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 04 juli 2016 om 12:20 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Gastie_Hover