Mijn Klacht:
Dat Autohero de auto een dag later (op 13 okt 2021) wordt geleverd dan beloofd is vervelend maar overkomelijk. Bij inspectie blijkt een armleuning kapot. Plus onvermelde verfresten, met name in de laadruimte en op de gastank. De veiligheidsdriehoek en reservemateriaal is besmeurd, net als de afdekmat. De claim wordt snel opgepakt. De mat en de armleuning worden vervangen en een schoonmaker komt langs. Het schoonmaakmiddel tast echter de verf in de laadruimte aan en zijn advies is om te stoppen.
Al die tijd is het lastig om snel contact te krijgen met Autohero: ‘Ze is naar huis, maar belt u vandaag terug.’ ‘Ik was ziek.’ ‘Heeft mijn collega het niet opgepakt?’ ‘Ik zal de afdeling inseinen.’ ‘Ik dacht dat het al afgerond was.’ Enzovoorts. Behoorlijk frustrerend.
Uiteindelijk ga ik akkoord met € 150,- refund. Sindsdien is het oorverdovend stil. Mails worden niet beantwoord of komen zelfs terug met de melding Mail Delivery Subsystem. Wij zijn inmiddels twee mails verder, in de hoop dat die wel zijn aangekomen, maar enige reactie van Autohero blijft uit. Op mijn bank geen activiteiten namens Autohero.
De auto bevalt, maar de manier van klachtenafhandeling is bedroevend.
Gewenste Oplossing:
De afgesproken refund van € 150,- per omgaande op mijn rekening storten. Plus welgemeende excuses voor de gammele gang van zaken na aankoop.
