Klacht: Autobedrijf Moesker

op 21 augustus 2013 over Autobedrijf Moesker in de categorie Autodealers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Auto gekocht bij Autobedrijf Moesker in Schoonebeek.
Een bmw gekocht die 2 dagen geleden ‘gekeurd’ zou zijn bij APK Centrum in Emmen.
Blijkbaar heeft de bedrijf daar zijn connecties want de auto had namelijk niet goed gekeurd mogen zijn.
Dikke gat in accubak, ruitenwisser kapot, ruitensproeier pomp kapot en dorpels in gezakt.
Bij aankoop leek het mij overbodig om deze dingen te controleren aangezien de auto net gekeurd was. Maar dit laat blijken dat je altijd moet controleren ongeacht nieuwe keuring.

Het is een man die niks van auto’s af weet, de kleinste gebreken niet zelf kan herstellen. Achteraf erachter gekomen dat de kmstand is terug gedraait.
Spreek je het bedrijf hierop aan lijkt het alsof ze willen helpen maar de volgende dag smoesjes verzint om eronder uit te komen.
Tevens ben ik uitgescholden door de eigenaar van de bedrijf zelf.

Dus voor mij deze bedrijf nooit meer en de gekochte auto is een dure miskoop.

Autobedrijf Moesker
Vlasakker 20
7761 RC Schoonebeek

Gewenste Oplossing:

Een schadevergoeding.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Autobedrijf Moesker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kriss