Klacht: Opgelicht met verkeerd onderdeel op basis van hun advies

op 26 november 2018 over Auto-onderdelen24.nl in de categorie Auto Onderdelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op basis van mijn kenteken een tankdop besteld op deze website, die helaas niet past op mijn auto. Vervolgens heb ik dat gemeld en er werd mij verteld dat de zoekfunctie op hun website niet secuur genoeg is en dat ik altijd het zogeheten VIN nummer in moet voeren om het juiste onderdeel te vinden. Dit staat overigens nergens, dus voel ik me echt opgelicht. Ik kan het product niet retourneren en zit dus met een tankdop die niet past op mijn auto.

Gewenste Oplossing:

Ik wil het product retourneren en mijn geld terug ontvangen. Ondertussen ben ik al 3 weken in de weer met dat bedrijf.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Auto-onderdelen24.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Auto-onderdelen24.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Imansco