Klacht: Auto gekocht, maar is niet naar wat ik volgens de advertentie mocht verwachten

op 16 december 2017 over Albers Autos in de categorie Autodealers

Ik heb een Opel Astra gekocht bij Albers Auto’s in Lienden. De auto stond de koop als Zeer Nette, dealeronderhouden Auto met Airco. De auto zou in nieuwstaat zijn en zou al het onderhoud gehad hebben.
De werkelijkheid is dat de auto 60.000 km geen onderhoud heeft gehad. Dat de motor versleten is (waarschijnlijk als gevolg van het slechte onderhoud), dat de airco het niet doet. En dat er een ondeugdelijke APK geleverd is.
Om de bovenstaande zaken te repareren kost mij ongeveer 2000 euro voor de motor, 400 euro voor de airco en een onbekend bedrag voor oplossen problemen APK.

Ik ben tevreden als de koper de koop ontbindt en mij schadeloos stelt. Dit wil zeggen dat hij het aankoopbedrag terugbetaald plus de reparatie en onderzoekskosten. Dit komt uit op een totaalbedrag van 4050 euro. Of de verkoper hersteld ten minste de motor en de airco op een deugdelijke manier.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albers Autos

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albers Autos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door freekem