Klacht: ASUS Laptop EeePC Kapot!!

op 02 oktober 2011 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik had urgent een Laptop nodig voor schoolwerken en had op 28-08-2011 een laptop ASUS Laptop EeePC gekocht bij MediaMarkt plus had ik 10,- EURO EXTRA BETAALD voor “Computer Support PC Startklaar” plus een Miscrosoft Pakket 2010 en toen ik thuis kwam, deed ik het aan, instaleerde de microsoft. Toen ik bezig was met Microsoft, bleef dat muis elke keer na 2 minuten ofzo vast zitten. Het was zo lastig! Ik kon helemaal niet verder. De volgende dag (29-09-2011) had ik het terug gebracht naar MediaMarkt, ze hadden het genomen en zouden me bellen voor mijn microsoft Keyproduct. Ik moest het door geven en dezelfde middag om 5 uur halen ofzo. Ik had het gehaald…Later thuis deed de muis het toch NIET zo goed. Ik werd zo kwaad. en bracht die laptop terug op 03-09-2011, ze willen me geen nieuwe laptop geven. Ik had hun gezegd dat ik eentje urgent nodig hebt, want als ik een SPLINTER NIEUWE LAPTOP koop, ga ik er van uit dat het GOED werkt!, Ze zeiden tegen me dat ik het voor hun kan achterlaten,zodat ze het naar de betreffende bedrijf ASUS zullen sturen en dat zal 3 a 5 weken duren of kan ik het terug nemen naar huis en ermee werken. Maar hoe kan ik met een defecte laptop werken?! Ik begrijp het echt niet! En toch had ik besloten om het achter te laten. Na ongvr bijna 4 weken, kreeg ik een brief thuis, om mijn laptop te halen(28-09-2011). Ze haden mijn laptop hersteld. en daarna had ik mijn microsoft product weer in te toetsen en opeens blijkt dat mijn aantal keren om micosoft in te stellen niet meer gaat! Dat is toch niet mijn fout?? Eigenlijk moet ik een nieuwe Micosoft product ontvangen, nadat zij mijn laptop zoveel keren hebben hersteld!! Ik ben echt ZUINIG en VOORZICHTIG met mijn laptop! En nu vandaag op (2-10-2011) kreeg ik PLOTSELING EEN KLEINE KRAAK in mijn scherm en langzamerhand begon hij groter te worden! Ik begrijp het echt niet meer! Ik ben het zat om de hele tijd terug te gaan naar MediaMarkt voor reparatie!

*Dat ze mijn laptop inruilen voor een ander of het BETER repareren.
(Plus een nieuwe microsoft product 2010)

Alle klachten die gemeld zijn door Sabrina0393