Klacht: Associale buschauffeuse

op 14 mei 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zit nu in de bus naar Venlo lijn 83 en de bus van 15:02
En heb een veolia regiotaxi pas, waar ik al jaren gratis mee reis omdat ik een beperking heb, en nu moest ik ineens betalen omdat volgens deze chauffeuse het niet gratis is alleen met de trein zei ze.. waar geen bal van klopt !
Vervolgens loop ik naar achter check ik netjes in krijg ik een grote mond van haar hoe ik durf te gaan zitten omdat ik volgens haar dat niet gedaan heb wat ik wel gedaan had!

Ik ben vuur woedend hoe Associaal ze mij behandeld en ik laat het hier niet bij zitten als er niks gedaan word!

Gewenste Oplossing:

Als ik het volle tarief terug gestort krijg van €9.58!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nina91