Klacht: associale buschauffeur

op 18 juli 2017 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Hallo,

ik zat vanmiddag om 13 uur in de bus van Tilburg naar Reusel. Ik vond het gedrag van de buschauffeur niet door de beugel kunnen. Toen we bij speelland bij de Beekse Bergen een draai niet konden maken omdat er een auto in de weg stond, draaide hij zijn raampje open en begon de chauffeur uit te schelden. De auto stond natuurlijk in de weg, maar met kinderen in de bus vond ik dit geen professionele manier om het probleem op te lossen. Verder heeft hij onderweg meerdere keren getoeterd naar mede weggebruikers die in zijn ogen verkeerd waren. Waaronder een groep bejaarden fietsers die als groep overstaken. De bus had inderdaad voorrang, maar het was wel zo netjes geweest om de hele groep over te laten steken. Ook reed de chauffeur in mijn ogen te hard waardoor de rit totaal niet prettig was.

Ik hoop dat deze meneer zijn dag niet had en dat hij normaal gesproken netjes zijn passagiers vervoert.

Groetjes,
Hanne

Ik zou het prettig vinden als de chauffeur op zijn gedrag aangesproken kan worden. Zoals gezegd, ik hoop dat meneer zijn dag niet had en normaal gesproken netjes en geduldig rijdt.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HC1993