Klacht: Associale bezorger

op 17 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Toen ik vanmiddag met zware boodschappen thuis kwam stond de postbezorger van post nl zodanig geparkeerd dat niemand er meer langs kon. Hij blokkeerde met zijn witte bus de ingang naar het achtergelegen parkeerterrein waaraan mijn huis ligt. Ik heb even gewacht omdat ik zag dat hij net een pakket aan het bezorgen was. Daarna heb ik aangegeven er graag langs te willen. De postbezorger stapte in zijn bus en reed 2 meter achteruit. Stapte uit en ging doodleuk bij nog adressen aanbellen. Toen ik hem hierop aansprak en zei dat ik dit niet vond kunnen gaf hij aan dat ik pech had gehad. Hij zei dat ik maar een klacht in moest dienen en toen ik vervolgens een foto van zijn kenteken maakte noemde hij me kinderachtig en zei hij dat hij nooit meer een pakketje bij mij kwam bezorgen. Hij deed dit alles op dusdanig onaardige toon dat ik er echt van ben geschrokken.
Achter hem was een inrit van een school waar hij rustig even had kunnen parkeren zonder iemand in de weg te zitten.

Tevreden wanneer deze bezorger op zijn gedrag wordt aangesproken.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 17 augustus 2017 om 10:59 geantwoord

Geachte mevrouw Schellekens,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger midden op de straat stond geparkeerd en dat u er niet langs kon. Na dat u hem hierop heeft aangesproken ging hij nog niet aan de kant en heeft hij onaardig gereageerd.

Dit is zeker niet de bedoeling en daarom wil ik u mijn oprechte excuses aanbieden. Ik heb voor u een klacht doorgegeven en dit zal naar de teamleider van de bezorger gestuurd worden. Die zal hem hierop aanspreken zodat het niet weer voor zal komen.

Alle klachten die gemeld zijn door School123456