Klacht: Associale bestelbuschaffeur

op 01 oktober 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste meneer/mevrouw,

Ik meld deze klacht met betrekking tot het asociale rijgedrag van een chaffeur. Deze morgen rond 09.40 had de chaffeur van bestelbus 17227 moeite zich aan de snelheid van 30 kilometer te houden die toch echt geldt op de desbetreffende Oenenburgerweg te Nunspeet. Het aspect dat mensen haast kunnen hebben kan ik enigzins begrijpen, maar het gedrag om nou te gaan toeteren op iemand die zich gewoon aan de snelheid houdt begrijp ik niet.

Ik ben tevreden wanneer de chaffeur wordt aangesproken op zijn gedrag. Misschien dat hij dan snapt dat hij ook het visitekaartje is van het merk wat op de bus staat.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 01 oktober 2016 om 12:38 geantwoord

Beste Gerrit,

Enorm vervelend dat u zo’n negatieve ervaring heeft met één van onze chauffeurs. Uiteraard is zulk rijgedrag niet de bedoeling en hiervoor dan ook onze excuses.

Onze chauffeurs zijn inderdaad het visitekaartje van DHL en wij verwachten dan ook dat zij zich te allen tijden representatief gedragen en aan de verkeersregels houden. Ik zal ervoor zorgen dat uw klacht opgepakt wordt met het depot, zodat deze besproken kan worden met de chauffeur.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Gerritf