Klacht: Associaal gedrag

op 03 augustus 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Hallo,

Ik zat vandaag te schuilen voor het weer in het bushokje op de halte verpleeghuis, in horst. Ik ga altijd 10 min eerder naar de haltes omdat ik uit eigen ervaring weet dat bussen nooit op de tijden komen dan dat ze vermelden op internet en buspalen.

Vervolgens komt de bus 3 min te vroeg aanrijden, stopt de vrouwelijke buschaffeur, dus ik pak me tas om naar de bus te stappen.. ineens rijd mevrouw weg.. iedereen in de bus ziet me spullen pakken en richting de bus stappen, inclussief de buschaffeur.. ik steek me handen op en zwaai en schreeuw richting de bus of ze aub wilt stoppen, vervolgens geeft ze gas bij.

Graag zou ik willen weten wat die vrouw bezielt, om zo te werk te gaan met klanten/gasten wie veel geld betalen om met jullie te reizen.

Door dit associale gedrag mis ik mijn bus waardoor ik een half uur kan wachten, wat tot gevolg heeft dat ik te laat kom op mijn werk en eventueel een 1e waarschuwing kan verwachten.

Ik ben vervolgens met de klantenservice gaan bellen, waar dit rare gedrag vandaan komt. Ik werd goed te woord gestaan en gerust gesteld, door een andere collega van uw bedrijf, weet haar naam niet maar zo’n mensen moeten jullie in het bedrijf hebben.

Hopelijk doen jullie iets aan de zaak, voor een trouwe klant die veel van jullie diensten gebruikt maakt.
Graag zie ik hier snel een reactie op, hopelijk net zo behulpzaam als uw collega op de klantenservice.

Een ontevreden trouwe klant,

John Smals

Graag zou ik voorstellen deze mevrouw te behandelen zoals ik ook word behandeld. Door ook een officele waarschuwing te geven voor hetzelfde als wat mij nu door haar overkomt. Ik weet dat jullie dit waarschijnlijk nooit gaan doen, want een woord van de klant tegen het woord van uw/jullie collega stelt waarschijnlijk niet veel voor.

Wat ik als alternatief voorstel is dat ik mijn
1e uur werk van jullie betaald krijg( te laat is 1 uur inleveren bij ons ). Of eventueel dat bedrag als reistegoed. Dan zou ik dit rechtvaardig vinden.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JohnSmals