Klacht: ASR VERZEKERINGEN: ontevreden schadebehandeling!!!!

op 13 februari 2011 over ASR in de categorie Verzekering

In april 2010 had onze woning last van enorme waterschade. Wij waren een hele dag weggeweest en bij terugkomst bleek dat het hele huis bijna onder water zat. Er kwam water uit de wc, afvoer wasmachine en wasbak keuken. De schade was over het gehele huis te zien. Water liep onder het laminaat, bij de afvoer ging het zelfs door de muur naar een ander slaapkamer, kortom de schade was enorm. De riool-en reinigingsdienst kwam onmiddellijk en zag ook de omvang van de schade. Ik heb ASR verzekeringen gemaild en gebeld om de schade te melden. Onze zoon heeft ernstige luchtwegklachten, dus er moest snel iets gebeuren. Pas eins mei 2010 kwam er een expert langs, terwijl ik herhaaldelijk per mail en per brief vriendelijk heb verzocht zo spoedig mogelijk de schade te bekijken en te vergoeden. De slaapkamer van mijn zoontje heb ik drooggemaakt en het laminaat verwijderd, vanwege zijn gezondheidsklachten, de rest heb ik laten liggen voor de expert. Uiteindelijk kwam de expert! Het was al meteen niet goed. Per brief werd meegedeeld dat de expert tussen 08:00-17:00 uur bij mij langs zou komen voor de expertise aan de beschadigde inboedel. HET WAS EEN EXPERT VAN CRAWFORD B.V.!!!Ik heb een dag voor de afspraak gebeld naar dit kantoor om aan te geven dat ik niet de hele dag thuis kon zitten. Deze deelde mij mede dat ik een half uur voordat de expert bij mij zou zijn, gebeld zou worden. Toevallig ging ik om 12:00 uur de kinderen halen van school, toen de expert mij belde om te vragen waar ik was. Hij was heel onbeleefd. Ik antwoordde dat ik de kinderen ging halen en binnen 10 minuten thuis zou zijn. Ook had ik aangegeven dat ik van te voren gebeld zou worden, waarna hij antwoordde dat dat niet het geval was, dus ik stond te liegen! Hij zou snel naar een andere klant gaan en daarna weer bij mij terugkomen. Zo gezegd zo gedaan. De expert kwam om een uur of 15:00 uur weer bij mij langs. Hij gaf geen hand bij binnenkomst en tijdens de inspectie was hij zeer onbeleefd en kortaf. Daarnaast wilde hij niet de gehele schade bekijken.Hij heeft echter alleen in de keuken gekeken en de zitkamer. Ik heb hem herhaaldelijk vriendelijk verzocht het andere schade te bekijken, maar echter weigerde hij. De wasmachine heeft door al het water dat daarop stroomde een kortsluiting gehad. Hij wilde hier ook niet naar kijken! Vervolgens heb ik hem vriendelijk verzocht weg te gaan,want ik werd een beetje bang van zijn gedrag!Vervolgens heb ik meteen dezelfde dag per mail contact opgenomen met ASR. Ik kreeg helaas geen antwoord. Ik heb toen per telefoon contact opgenomen met onze tussenpersoon bij ASR. Ik moest maar even afwachten!Daarnaast heb ik ook dezelfde dag een brief gestuurd naar ASR om mijn ontevredenheid over de expert te uit te spreken en daarnaast te vermelden dat de schade niet in zijn geheel is bekeken.Vervolgens kreeg ik een brief van ASR in juni 2010, waarin de totale schade was vermeld. Echter werd er maar een klein bedrag voor de totale schade vergoed. De woning was ondertussen zeer vochtig en stonk heel erg. Ik heb meerdere keren aangegeven dat ik de beschadigde inboedel zou verwijderen, want het was zeer slecht voor onze zoon. Hierop helaas geen antwoord op gekregen. Weken later kreeg ik pas te horen dat ik de mogelijkheid heb om een contra-expertise in te schakelen. Het lijkt er wel op dat ASR verzekeringen erop zat te wachten dat ik mijn inboedel zou verwijderen, zodat ik geen bewijs meer zou hebben
Ik heb nu geld geleend om inboedel dat beschadigd is geraakt te vervangen, terwijl ik hiervoor verzekerd was!Wie geeft mij nu het geld om TERUG TE BETALEN?

Gewenste oplossing

ASR verzekeringen heeft foto\’s en dergelijke gezien van de schade, dit op zich is al een bewijs! Graag de rest van de schade vergoeden en dan hoor je mij niet meer klagen, zodat ik het geld dat ik heb geleend weer terug kan betalen!!
Daarnaast MOET ASR EEN BEETJE VERTROUWEN HEBBEN IN HUN KLANTEN EN ZE VOORAL SERIEUS NEMEN WANNEER ZIJ HET ERGENS NIET OVER EENS ZIJN!!

Alle klachten die gemeld zijn door