Klacht: Asosiaal gedrag van de Pakketpost Afdeling

op 05 augustus 2011 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

In december 2009 accepteerde ik een aantal pakketten waarvoor ik inklaringskosten moest betalen.
Nadat de bezorger vertrokken was merkte ik dat één van de pakketten helemaal niet voor mij was.
Ik traceerde de bezorger die nog in de buurt was maar hij kon niets meer voor me doen omdat het al was ingeboekt of doorgegeven of zo iets.
Ik melde dit bij de pakketdienst, bij Patric Snijder.
Deze zou er achteraan gaan.
In vertrouwen dat het goed zou komen ging ik op zoek naar de eigenaar van mijn pakket en wist deze te traceren.
De heer Snijder verzekerde mij dat ik de centjes terug zou krijgen en dat ik gerust het pakket kon terugsturen aan de afd. Inklaringen, de heer van Dijk.
Uiteraard gedaan en bewijsje hiervan ontvangen.
Dit was 31-12-2009.

Sindsdien tientallen telefoontjes en faxen naar de heer Snijder. Vaak werd gezegd dat hij niet aanwezig was maar als ik dan onder een andere naam belde dan kreeg ik hem ineens aan de lijn.
Toen ik vorig jaar zijn naam liet vallen op de site van Kassa werd hij ineens actief en zou alles in no-time oplossen. Ik liet zijn naam verwijderen in de hoop dat hij inderdaad met een oplossing zou komen.

Het feit dat ik dit hier weer ‘oprakel’ is voor u natuurlijk allang een indicatie dat ik nog altijd mijn centjes niet terug heb.

Waar ik enorm van baal is het feit dat je gewoon wordt voorgelogen.
Tientallen malen gebeld met hetzelfde resultaat, geen resultaat. Maar wel allemaal beloften en toezeggingen.

Ik wil gewoon mijn € 42,90 terug. Voor de rest niets.

Reactie van de melder van de klacht shoppy

6 jaren geleden - Bijzonder jammer dat hier geheel niet op wordt ingegaan.

Reactie van de melder van de klacht shoppy

3 weken geleden - Het is toch bijzonder dat hier nooit iets is mee gedaan.

Alle klachten die gemeld zijn door shoppy