Klacht: Asociale manier van omgang met andermans spullen!

op 27 september 2016 over ProRail in de categorie Openbaar Vervoer

Vandaag 27-09

Heb ik mijn fiets netjes neer gezet op het station. (Niet in 1 van de rekken want er was geen plek, maar ook niet in de weg). Rond kwart voor 9 en om 12 uur stond hij niet meer op dezelfde plek. Dus ik zoeken en kon hem nergens meer vinden! Heel veel andere fietsen waren gewoon op 1 bult gegooid tegen de muur. Dus ik bel prorail op en leg het uit met een duidelijk geïrriteerde toon. Mevrouw beloofde mij uiteindelijk zo snel mogelijk terug te bellen. Dus ik reageer:” dat hoop ik wel” antwoord mevrouw:” als ik dat zeg meneer dan bel ik u zo spoedig mogelijk terug, vind het jammer dat u dat zegt. Dat is niet mijn inzet anders had u ook niet hoeven bellen.” (Heb het gesprek opgenomen). Dus na 20 minuten zoeken blijkt hij in het nieuwe rekening gezet te zijn( waar ’s ochtends hekken omheen stonden en een hek is met fiets en al verplaatst dus diegene was hem ook kwijt.).
Dus ik heb m’n fiets wel weer maar niet onbeschadigd de kmteller is eraf en stuk. De elastieken van de bagagedrager zijn uitgerekt.

En 3x raden de beste vrouw die er dus blijkbaar wel zit met die inzet heeft na 2,5 uur nog niet weer gebeld. Wat als ik hem niet weer had gevonden dan? Was nu al te laat voor een afspraak

Een fatsoenlijke uitleg sinds wanneer dit de normale gang van zaken is. En waarom er niet terug gebeld word.

En een vergoeding voor de schade aan mijn fiets.

Reactie van de melder van de klacht Bendert van Alteren

2 maanden geleden - In de nieuwe rekken gezet te zijn ipv In het nieuwe rekening gezet te zijn

Alle klachten die gemeld zijn door Bendert van Alteren