Klacht: Asociale mailtjes en smerige praktijken

op 30 augustus 2016 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

Huurstunt is één grote oplichterij. Ze bieden lucht aan, laten je met een smerige truc aanmelden en vervolgens ‘verkopen’ ze je aanmelding aan een incasso-bureau die direct een aanmaning stuurt met dreigbrief.
Ik ben er zo klaar mee, ben al weken aan het emailen met hun. Hun manier van handelen is compleet onrechtvaardig, asociaal en het ergste van alles: de hele website valt soms uit de lucht, waardoor je de ‘lucht’ die ze verkopen niet eens kan inzien, en daarom kan je niet afmelden of uitschrijven etc.

Ik blijf maar aanmaningen krijgen van directpay, aan wie huurstunt mijn aanmelding verkocht heeft.
Ik wens dat ze hun excuses aanbieden voor de asociale manier van spreken in hun mailtjes, excuses voor die onnozele aanmaningen en incasso-opdrachten en kwijtschelding van de oorspronkelijke termijn van 19,95.
Maar dat zullen ze toch niet doen, aangezien ze mijn aanmelding verkocht hebben. Bloedzuigers zijn het.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

Bericht van Huurstunt.nl

4 maanden geleden - Meneer heeft van ons bericht ontvangen met het verzoek om meer informatie, aangezien er verder geen communicatie tussen hem en Huurstunt.nl heeft plaatsgehad, in tegenstelling tot wat hij in de klacht schrijft. De account is na een dag actief te zijn geweest door hemzelf opgezegd. Dat dit niet mogelijk blijkt, zoals hij schrijft is dus niet waar. In een respons op ons bericht geeft meneer aan verder geen contact te willen onderhouden. Helaas kunnen wij daarom meneer om die reden niet verder helpen.

Reactie van de melder van de klacht nickhinrichs

4 maanden geleden - Dit is absoluut gelogen. Ik heb 10 mailtjes ontvangen van huurstunt en directpay samen. Exact 4 mails van huurstunt ontvangen en 6 van directpay. En elke mail zeggen ze geen mails te kunnen vinden. Maar incassokosten daar hoor je ze hier online niet over. Dat hun webuiten heel slecht bereikbaar was ook niet ik heb meer dan een uur geprobeerd om op de sirene te komen voordat ik mij eindelijk kon afmelden.

Reactie van de melder van de klacht nickhinrichs

4 maanden geleden - Ik heb 10 mailtjes ontvangen van huurstunt en directpay samen. Exact 4 mails van huurstunt ontvangen en 6 van directpay. En elke mail zeggen ze geen mails te kunnen vinden. Maar incassokosten daar hoor je ze hier online niet over. Dat hun webuiten heel slecht bereikbaar was ook niet ik heb meer dan een uur geprobeerd om op de sirene te komen voordat ik mij eindelijk kon afmelden.

Reactie van de melder van de klacht nickhinrichs

4 maanden geleden - Ik heb 10 mails ontvangen van huurstunt en directpay samen. Exact 4 mails van huurstunt en 6 van directpay. En elke mail zeggen ze geen mails te kunnen vinden. Maar incassokosten daar hoor je ze hier online niet over. Dat hun website heel slecht bereikbaar was ook niet. Ik heb meer dan een uur geprobeerd om op de sirene te komen voordat ik mij eindelijk kon afmelden. Ik heb nog nooit eerder een klacht ingediend ergens over maar als je mij niet goed behandeld dan vind ik dat je dat als bedrijf moet rechtzetten. Volgens mij hebben jullie echt geen idee wat jullie incassobedrijf directpay aan mij geschreven heeft hè!! Dan zou ik maar eens daar gaan informeren.

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 01 september 2016 om 16:59 geantwoord

Helaas kunnen wij geen communicatie tussen Huurstunt.nl en de heer Hinrichs vinden. Zoals al eerder geschreven wil meneer geen contact met Huurstunt.nl, ondanks dat wij bereid zijn meneer verder te helpen. Ook hebben wij geen e-mailadres ontvangen waarop de communicatie heeft plaatsgehad. Op het nu bekende e-mailadres is niets bekend, noch op zijn naam. Om die reden, en omdat meneer verder geen contact wenst, wordt deze klacht gesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door nickhinrichs