Klacht: Asociale chauffeur

op 28 februari 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op zaterdag 25 februari 2017 rond 16:15 nabij de jaarbeurs in utrecht zat er een bestelbus met kenteken VN-332-S van PostNL te kleven. Vervolgens moest ik stoppen voor een fietser en 2 voetgangers die voorrang hadden op de rotonde. Flink getoeter van achter en vervolgens toen ik bij het benzinestation OK van de weg af ging werd ik gevolgd door de chauffeur. Meneer begint te schreeuwen tegen mij dat ik niet zo hard moest remmen. Ik zei vervolgens dat meneer niet zo dicht op mij moest rijden en dat er dan geen probleem was. Vervolgens scheld de chauffeur mij uit voor k*k kaaskop en dat ik op moest passen anders zal die mij een kopje kleiner maken. Vooral het laatste ben ik erg van geschrokken en stel ik absoluut niet op prijS. Ik neem aan dat u dit ook niet verwacht van uw professionele chauffeurs.

Ik ben tevreden als de chauffeur aangesproken wordt en er desnoods een maatregelen getroffen worden. Een verkeers dingetje kan gebeuren maar de manier waarop uw chauffeur mij intimiderende aanspreekt is echt van de zotte

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 28 februari 2017 om 10:53 geantwoord

Geachte heer Wierda,

Ten eerste wil ik u mijn excuses aanbieden voor het gedrag van deze medewerker. Ik kan me voorstellen dat u hier heel erg van geschrokken bent. Uiteraard verwachten wij van onze medewerkers dat ze zich in het verkeer correct gedragen en dat ze mensen vriendelijk behandelen en te woord staan.

Heel goed dat u meteen het kenteken en de locatie en tijdstip heeft doorgegeven. Ik heb hier direct een klacht over opgemaakt. U ontvangt hier verder geen bericht meer over. Maar dit komt terecht bij de leidinggevende van deze chauffeur en die zal dit bespreken met deze medewerker en passende maatregelen nemen om dergelijk gedrag in de toekomst te voorkomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Enz0jacco