Klacht: Asociale Chauffeur

op 28 augustus 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Bij deze deel ik u het volgende mede. Normaal gesproken ben ik altijd tevreden over Veolia. Maar deze rit voelde ik mij niet veilig en gerespecteerd door de chauffeur.
Alles begon goed, maat het viel me al snel op dat deze chauffeur best hard reed en geen rekening hield met zijn klanten. Er werd snel opgetrokken, gas gegeven en door de bochten gereden en hard geremd, een aantal mensen vielen bijna. Daarnaast was de chauffeur niet erg oplettend, hij is een keer een halte voorbij gereden terwijl er iemand uit moest, deze meneer die eerst bijna viel na hard optrekken van de bus, moest naar de chauffeur schreeuwen om te stoppen. De chauffeur begreep het niet tot dat ander klanten ook tegen de chauffeur begonnen te scheeuwen dat er iemand uit wilde. De chauffeur stopte uiteindelijk op een niet daarvoor bestemde plaats, dus midden op de weg! Na dat we alle personen auto´s hadden ingehaald op de Afrikaweg in Zoetermeer, kwamen we aan bij Zoetermeer Centrumwest.
Zelf had ik best veel bij mij om te dragen, ik was mijn spullen aan het pakken en de chauffeur deed de deuren al dicht!, Dus ik zei “mag ik er nog uit?”. Ik plaatste de opmerking “heb je haast vandaag” hij reageerde op agressieve wijze en zij “wat zij je”, dus ik herhaalde “heb je haast vandaag”, hij reageerde wederom agressief en zij “hou je grote mond, je moet niet zo zeuren!” Ik ben uitgestapt en voelde me echt niet op mijn gemak. Maar dat was het nog niet, het leek of hij op ruzie uit was. Hij zij toen ik langs de bus liep dat ik rustig aan moest doen. Maar dat zal ik opvatten als projectie, zo als u hier boven kunt lezen. Ik zei dat hij rustig aan moest doen en dat hij ook al niet op tijd stopte om een klant uit te laten stappen. Ik moest wederom mij grote mond houden! Ik vind dit geen manier van doen, verwacht dan ook spoedig een reactie van u! Het betreft bus 55, vandaag 28-08-2016 van Delft station naar Zoetermeer Centrumwest, de bus vertrok om 15:04 op Delft.

Ben tevreden als deze chauffeur wordt duidelijk gemaakt dat je niet zo met mensen omgaat en dat hij verantwoordelijk is voor de veiligheid en de tevredenheid van de klanten.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door vincent36