Klacht: asociale bezorging

op 29 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

al een aantal keer zijn onze pakketjes achter gelaten aan de drukke weg (1 pakket was al doorweekt) , mochten wij niet thuis zijn hangen wij altijd een blaadje op waar het neergelegd mag worden of wij schrijven dit bij bestellen al in een opmerking. Vandaag was het weer raak alleen geen pakketje , meneer ziet mij gewoon binnen. Belt niet aan, duwt een briefje door de bus zonder aan te vinken wat er met het pakket gebeurt en levert niks af. Ik wil naar buiten lopen (ook dit word gezien en meneer rijd gewoon weg). SCHANDALIG. begrijpelijk dat tijdens deze corona crisis dingen anders gedaan worden en dat het druk zal zijn met bezorgen. Maar dit kan echt niet! Wij zijn tot op heden elke dag wel thuis geweest ivm thuiswerken maar geen 1x is de bel gegaan. En ja deze werkt gewoon

Zou wel willen weten hoe deze klacht aangepakt word, je betaald tenslotte verzendkosten. Vertrouwt erop dat je producten fatsoenlijk in goeie staat geleverd worden...
Hoop dat bezorgers hier op geattendeerd worden..
En zou wel willen weten wat er nu met mijn pakketjes gebeurt want geen idee waar deze op te halen zijn wij zijn ook gewoon aan het werk.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 29 mei 2020 om 12:05 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Begrijpelijk dat u hier niet blij mee bent. Ik hoop dat u destijds melding bij ons heeft gedaan over het onbeheerd aan de weg achterlaten. Dit mag namelijk absoluut niet! Wat er gisteren exact mis kan zijn gegaan ter plekke waardoor de koerier en u aanwezig waren maar elkaar toch gemist hebben kan ik helaas niet inzien. De bezorger heeft geen belang om bewust niet aan te bellen namelijk. Ik zie dat er op dit moment opnieuw een pakket naar u onderweg is en hoop dan ook dat het gewoon goed gaat nu! Anders hoor ik dit ook graag.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Nikki
Webcare DHL Parcel Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Acx