Klacht: asociaal rijgedrag!!!

op 01 oktober 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Het betreft gelukkig geen aanrijding, maar wel het gedrag van een chauffeur
Dinsdag 27 september tussen half 1 en kwart voor 1 wilt een chauffeur van DHL voorrang nemen in een wegversmalling op de Schoolstraat in Nijkerkerveen,
Hij kwam mij tegemoet uit een 30 km zone, en drukte dus gewoon door.Wij kwamen daar door samen tot stilstand, ik was al voor 3 kwart al door de versmalling heen..
Hij gaf daarna een zeer provocerend gedrag door zijn auto sleutels demonstratief op zijn dashboard te gooien
Ik dacht gegeven moment , ik rij maar naar achteren want anders houden we het verkeer zo op he..en had verder geen zin om het te laten escaleren.
Zijn kenteken is VN-102-

Dat hij even aan word gesproken op zijn rij gedrag, dit nodigt erg uit tot agressie en een hoop ellende. En dit is natuurlijk geen reclame voor DHL...erg jammer!!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 01 oktober 2016 om 13:10 geantwoord

Beste meneer Snijders,

Enorm vervelend te vernemen dat u zo'n slechte ervaring heeft met een chauffeur van DHL! Dit is zeker niet het rijgedrag dat wij van onze chauffeurs verwachten, zij zijn natuurlijk het visitekaartje van DHL. Ik wil u hartelijk danken voor het melden van deze klacht, ik ga direct uitzoeken welke chauffeur dit is geweest en deze klacht doorzetten naar de depothouder zodat deze chauffeur hierop zal worden aangesproekn. Mijn excuses voor het ongemak.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door hans snijders