Klacht: Asociaal rijgedrag

op 26 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op een pad waar 15 km peruur is toegestaan omdat er veel kinderen spelen rijd deze meneer zeker 50.
Wanneer hij er op aangesproken wordt is die boos en rijd schade aan mijn auto.
Ook komt hij meteen heel dreigend over.
Het kenteken is 26vzh5 en komt van distributie centrum Rotterdam.
Ik ben zelf jaren koerier geweest en ik snap dat er druk op het bezorgen staat maar dit gedrag slaat nergens op.

Ik verwacht dat er een officiële waarschuwing komt richting deze chauffeur.
Ondanks de werkdruk is hij wel jullie visite kaartje.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte heer Koster, Bedankt voor uw melding. Uit uw bericht maak ik op dat een van onze bezorgers asociaal (rij)gedrag heeft vertoond. Wij nemen uw melding zeer serieus en ik bied u bij voorbaat onze excuses aan. Helaas heb ik onvoldoende informatie om uw melding direct te kunnen verwerken. Kunt u, in een reactie op dit bericht, de volgende informatie aanleveren: - tijdstip incident; - exacte locatie incident; - beschrijving van de dreigende houding; - beschrijving schade aan uw eigendom(men). Alvast hartelijk bedankt voor uw aanvullende informatie. Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over onze een van onze diensten, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte heer Koster, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 29 juli 2016 om 15:44 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door 1233r